Leírás
Kiemelt szolgáltatások
- Teams: chatelés, videokonferencia, csoportmunka, képernyőmegosztás.
- Sharepoint: közös adattárhely, vállalati intranet intelligens funkciókkal – Tartalmak, alkalmazások megosztása és kezelése.
- OneDrive: 1 TB adat felhasználónként, megosztható és menthető adatok.
- Telepíthető Office programok (Word, Excel, PowerPoint)
- Forms: adatot gyűjthetünk, kérdőívet készíthetünk a számunkra fontos témákban.
- Planner: intuitív, együttműködésre tervezett, vizuális feladatkezelő funkciók a rendezett csapatmunkáért.
- Power Automate & Apps: az üzleti problémák megoldásához, folyamatok egyszerűsítéséhez appokat hozhatunk létre.
- Publisher: egyszerű kiadványokat, üdvözlő kártyákat tudunk készíteni
- Access: adatbázis-kezelő program – egymással összefüggő táblák adatainkat rendezése, csoportosítás
- Bookings: időpontfoglaló alkalmazás – különböző feladattípusok esetén be tudjátok állítani annak időtartamát, a választható kollegák beosztását, az ügyfél önállóan tud időpontot foglalni, weboldalon és Facebookon is.
Microsoft 365 Vállalati standard
(Business Standard)
9,90 €
/ felhasználó / hó (+ áfa)
-
Az Office-appok webes és mobilverziói
-
Levelezés és naptárkezelés
-
Fájlok tárolása és megosztása
-
Csapatmunka és kommunikáció
-
Biztonság és megfelelőség
-
Támogatás és bevezetés
-
Eszközök a vállalkozás kiépítéséhez és felügyeletéhez
-
Az Office-appok asztali verziója PC-hez és Machez
-
Speciális biztonsági funkciók
-
Eszközkezelés
1 hónapos ingyenes próba!
Népszerű